Lakridstandpasta!

Træning uge 3

Mandag: Balletræning. 13 minutter med vægte.
Torsdag: Planen var en løbetur med babyjoggeren. Det regnede hele dagen, og bedst som jeg var klar og havde pakket Alvin, kunne jeg ikke finde regnslaget til babyjoggeren. Så det blev ikke til en løbetur, da Nicolai skulle til håndbold om aftenen. Jeg lavede i stedet dette her 10 minutters cardio workout, som fik pulsen godt op og sveden igangefterfulgt af dette maveprogramHer skal bruges en fitnessbold, som jeg faktisk bruger til flere øvelser. Det er en god investering ;-).

Det skal tilføjes, at jeg ikke bruger vægtbold eller anden vægt ved v-ups, og jeg måtte også lige pause den ved den øvelser der hedder “scissor drops”. Hvis 60 sekunder virker som meget lang tid, så kan man jo sagtens få noget ud af at starte med at lave øvelserne i 20 sekunder, og så lige så stille sætte tiden op, jo bedre og stærkere man bliver.

Fredag: Tog jeg så en løbetur med babyjoggeren. Det var altså en kold fornøjelse, men Alvin havde ikke sovet nogen lang middagslur og var ret træt. Jeg vidste at en lille tur med joggeren kunne få ham til at sove, så det blev til 4,22 km på 26 min og 52 sek. med babyjoggeren.

– Sebrina

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Lakridstandpasta!