Caneva Aquapark

En ferie de vil huske

dsc_0092-8 dsc_0072-7 dsc_0060-6Vi tog den i ét hug. Altså hjemturen! Puha, lidt hårdt men igen var børnene mega seje. De fik sovet i bilen, men eftersom vi var ved færgen kl. 4.30 vågnede de, og sov så ikke mere. Jeg havde samlet fået 1,5 times søvn i løbet af køreturen – Nicolai ingen søvn. Vi kørte den på kaffe og red bull. Og bilen kørte på benzin ;-). Nå, men derfor var vi også tidligt hjemme i Solrød i morges. Kl. 7.3o. Til et dejligt rent og ryddet hjem. Åh så dejligt altså. Dynerne i sofaen, børnene under dem og så blev der tændt for Ramasjang eller Ultra. Nicolai smed sig i vores seng, og jeg tog en madras ind på gulvet i stuen og lagde mig der, og faldt hurtigt i søvn. Men vågnede af og til hvis børnene lige skulle sige noget/have noget. Det er fantastisk at det kunne lade sig gøre. At de sagtens kan sidde og stene tv imens vi kan få lidt søvn.

Efter et par timer kunne vi hænge lidt mere sammen, og jeg fik handlet ind til det tomme køleskab og Nicolai tømt bilen og smidt en vask over. Mine forældre kom forbi med vores savnede Nellie, åh så dejligt at være sammen med hende igen.

Til eftermiddag tog Nicolai og børnene op og snoldede og så blev Skønheden & Udyret sat på. På ferien har vi hørt en masse Disneymusik, og hver gang Gastonsangen blev sat på, var Alvin helt paralyseret, og har snakket meget om ham Gaston. Så det var på tide, at han fik set ham den onde Gaston. Hvor meget han rent faktisk så er uvist, for både Nicolai og jeg faldt i søvn, og da jeg vågnede til slut i filmen, var det kun Aya der var vågen. Alvin var slået helt ud, og kom direkte i seng. Aya faldt så i søvn lige efter filmen, så hun blev også båret ind i seng. Så aftensmad har de ikke fået, heller ej fået børstet tænder, hvilket de heller ikke fik i går, så det er jo super. Det er spændende hvad tid vi skal op i morgen så…. Men mon ikke forældrene også går kolde inden længe…

dsc_0005-10 dsc_0024-7 dsc_0073-6 dsc_0099-15

Nå, men ville egentlig bare smide det sidste ferieglimmer ud på bloggen. Det har været den bedste ferie for vores lille familie. Børnene der på intet tidspunkt har kedet sig, Aya der fik veninder, Aya der lærte at svømme, forældre der skulle slippe kontrollen og lade børnene selv gå på legepladsen (ved poolen!) uden selv at være der. Børn der sov til kl 9 (nogengange 10). Vi  harprimært haft et fantastisk vejr, boet på en fantastisk campingplads i smukke omgivelser. Fået badet rætti meget, blevet lidt brune, fået løbet og trænet, også shoppet lidt, grillet, drukket aperol og kan fortsætte i en uendelighed. Vi overvejer om næste års sommerferie også skal gå dertil. Camping Eden kan virkelig anbefales. Den ligger ikke i det særlige turistet område ved Gardasøen, hvilket vi godt kan lide.